Friday, July 15, 2011

.............and the winner is..... (drum rolls)

Bismillahirrahmanirrahim ;;)


Saje amek berkat hari jumaat untuk umumkan nama pemenang. Hehe... Haaa mesti ramai berdebar2 nak tau sape winner contest ni kan? Ecewah, ntah2 takde sapa pon berdebar nak tau sape pemenangnya sebab bukan main lama lagi ko nak umumkan pemenangnya. Silap2 peserta pon dah lupa dorang pernah join contest ni. HAHA.



Anyway, pemenangnya adalah. . . . .   ..     . . . . .           .    .  . ...








































Eh jangan la tension scroll panjang2.... Exercise jari ni ;)) Muehehe
















































































Wuah mati la ramai marah aku nanti siap nak main scroll2 plak ;)) Sabaq sabaqqqq. Sabaq tu separuh dari imanmu ;;)





































HAaaaa sikittt je lagi tu...























































Dan pemenangnya adalah....







































PEMENANGKAN DIHUBUNGI MELALUI EMAIL YG ANDA TELAH BERI PADA AWAL CONTEST DULU. SEBAB ITU SAYA REQUEST EMAIL ANDA BUKAN? ;;) SAPA2 RASA DIA BELOM BAGI EMAIL, SILALAH BERBUAT DEMIKIAN YE. HEHE.


JANGAN MARAAAA :D


EMAIL AKAN DIHANTAR KPD PEMENANG PADA JAM 3.30PM. HARAP MAKLUM.



p/s: Erm aku bukan apa, rasa better buat mcm ni sebab dulu aku kena hentam teruk2 sebab pilih pemenang ikot taste aku. So kali ni, mmg aku buat lucky draw je. Mlm td MK da cabut no bertuah yg menang tp aku tak tgk lagi nombor tu (cabutan based on nombor yg ada pd list peserta aritu). Kul 3pm nanti baru aku bukak kertas yg mengandungi nom bertuah tu then aku akan terus email pemenangnya. HANYA ADA SORG PEMENANG YA =) Jadi kalo nak tau sape yg menang, nanti2 la aku buat entry. Tak pon, tggu je pemenang tu buat entry pasal dia menang nanti ;)) Hadiah InsyaAllah akan dipos pd mggu terakhir July. So, kalo tak dapat email dari saya sampai petang nanti, maksudnya takda rezeki la anda nak menang. Mungkin ada rezeki kat contest lain. Jangan putus asa join contest pulak ye. Hehe. TERIMA KASIH DI ATAS PENYERTAAN ANDA SEMUA.



Last but not least, kindly visit our blogshop HERE!

1 comment:

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha