Thursday, July 7, 2011

Dinner at Saba' Restaurant =)

Assalamualaikum semua ;;)


Today saya dalam MODE HAPPY. Walaupun kerja banyak dan agak STRESS namun saya happy bangat :D Kerana apa? Kerana...................................... Emak, Kakrubi ada kat rumah sayaaa. Yippieee. Dan ofkos la husbandnya ada skali. Paling penting, BABY AMIR AL AQWA adaaaa. 1st time jumpa baby Aqwa hehehe. Kecik molekkk aje baby. Eeee geram geram ;;)


Oleh kerana happy so nak cerita pasal makanan hehe. Ops ;)) Beri laluan ek. This story is soooo last month punya cerita. Tarikh sebenar tak ingat dah. Tapi kalo tak silap, sama hari dengan hari aku pegi shopping kat Sogo aritu. Baleknya, terus shoot ke Cyberjaya (untuk jumpa customer AAB deliver barang) dan having our dinner.


Nasi Arab. Enak sekali. Ofkos, di Restaurant Saba' =)




Kat atas ni air mabuk2 di order oleh suami saya. HAHAHA ;)) Konon la air mabuk2. Lempang kang nak? Huhu. Yang penting HALAL. Eh tanampak pulak cap mohor halalnya. Ayokkkkk :-s



Aku order air biasa je. Ice lemon tea kot. Ke bukan? Ahh belasahhhh. HAHA.



Menu kegemaran aku sepanjang zaman. Hehe. Aku order Hanith Lamb. Sumpah sedap. Tapi banyak sangat noksss. Jenuh nak abeskan. Tapi aku habiskan jua. Sebab besoknya (Isnin) aku nak puasa. So ni dinner merangkap bersahur lah kononnya. Ehem ehem, I da abes dah ganti pose. Alhamdulillah ;;)



Tetiba ada mushroom soup. Anak aku suka rupanya mushroon soup ni. So pasni mama bleh buat homemade mushroon soup untuk hero mama.... :)



Ni chicken kabsah kot. Ke chicken mandy ek? Tak ingat pulak. Untuk suami saya ni. Katanya sedap tapi BANYAK SGT. Hmm, lenkali kita beli makan kongsi jelah sayang. Idak le membazir. Pembaziran itu amalan syaitannnnn.



Last but not least. Masa aku makan, anak elok aje tido kat riba papa dia. Tuptup masa papa dia makan, dia terjaga. Apa lagi, jerit lah kuat2. Hehe ;)) Tapi pas upah susu dan beberapa suap mushroom soup diam lah dia. Anak oh anak ;;)


Last but not least, kindly visit our blogshop HERE!

4 comments:

  1. terliur aku mok ciareeee arghhhh

    -mangsa ganti puasa las minit-

    ReplyDelete
  2. alah..sedapnya tengok nasi tu :) dah lama teringin nak makan masakan arab ni...

    ReplyDelete
  3. ciare alamat kat mana ekk..nak google slow yg amat

    ReplyDelete
  4. Mmg sedaaaaapppp mkn kt sini..tp slalu xhbs.bnyk sgt nasinye

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha