Monday, July 4, 2011

Misi keluar berdua dengan anak BERJAYA!!

Alhamdulillah. I am sooo happy :D Hehehe.... Akhirnya perkara yang aku idam-idamkan menjadi kenyataan jugak. Atas dorongan suami (macam ucapan dapat award lak ;)) ) dan atas keinginan yang tinggi, berjaya jugak. Syukurrr selamat semuanya. Hihi...


Well poyo ke? Hehehe. Ahh tak kira, nak happy jugak. Ini satu achievement pada diri aku. Tarikh 2 July 2011 bersamaan dengan umur anak 7 bulan 16 hari, aku berjaya travel berdua dengan anak. BERDUA ok! Walaupon perjalanan pergi balik hanyalah 50km saja, tapi tetap happy sebab ianya pencapaian baru. Wuahh seronok tak terkata :D


Ramai gak memperkotak-katikkan misi BERDUA aku dengan Khair Rayyan. #AAK (ada aku kesah ~ nabil ;)) ) Husband aku sendiri bagi semangat yang kau orang tak puas hati kenapa pulak? Adeh... Sabo jelah. DENGAN IZIN SUAMI, lepas ni, tiap sabtu bleh la mama dengan Khair Rayyan merayap masa papa keje. Teman mama shopping nak sayang? ;))


So this is US. Sorry gambo bergoyang. Hehe. Dan sorry, jerawat bersepah T____T



Ke mana destinasi kami Sabtu lepas? Tunggu next entry ya =)


Last but not least, kindly visit our blogshop HERE!

5 comments:

  1. kak, bhya ltak anak kat depan mcm tu :) hehhee..apapun dah bjaya, sy blum start lagi :P

    ReplyDelete
  2. wah...best nya....sgt dengki tau...sbb ciare boleh buat.

    ReplyDelete
  3. waaaaaaaaaaaa.....tahniah!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  4. yeay!!! nieza pon berjaye jugak baru2 ni... mase hubby pegi tgk bola kat stadium... dari umah mak balik ke umah sendiri jer... huhu ;p

    ReplyDelete
  5. Thniah ciare..dna pun dh brjaya kuar berdua..tu la kdg2 bla terdesak boleh jer..tp bla dh berjaya tu mmg sokmo dh kuar berdua

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha