Tuesday, July 19, 2011

My milkbooster is HANEKO =D

Syukurrrr.

Sekarang aku dah boleh tidur lena tanpa susah hati. Sebab dapat membekalkan susu yang cukup untuk anak pada waktu malam. Masalah aku sebelum ni adalah susu kurenggg pastu cukup sampai 4am je macam tu. So lepas kul 4am anak aku kompom nangis2 sebab lapar lagi. Nak taknak papanye la kena buat susu FM sambil aku pujuk2 anak.. Da dapat botol baru nyenyaakkk dia tido. Dalam sebulan jugak berlaku tragedi ni sampai aku sedih dan down sgt2. Amek fenugreek tak jalan, amek ASI pill tak jalan. Sedih ma :-s


Pada satu hari di opis, aku pon minum secawan Haneko keluaran eHalal2u.com. Saje jela bancuh buat minum2 petang kan. Ke kakseli tolong bancuhkan ek? Lupe dah ;)) Dan tak lama lepas tu rasa macam ada peningkatan la pengeluaran cheese aku hehe. Ehem ehem. Paham2 la ek cheese tu ape. Segan la nak mention. Muahaha (malu kalo guy-opis-mate yg baca HAHA)


So this is it. . . . . . .




Ada 14 sachet di dalam (ke 16 ek? lupa ingatan dah) dan berharga HANYA RM14. Minuman untuk semua orang sebenarnya. Cuma kebetulan Haneko sesuai dengan aku dan dapat membantu dalam menghasilkan susu badan yang cukup untuk anak. Aku cakap kebetulan sebab MAYBE ianya hanya berkesan kat sesetengah individu dan aku antara yang bertuah dapat berkenalan dgn Haneko. Eceh ;))


Even husband aku cakap dia rasa segar kalo minum pagi2. Nampak jadi pelanggan tetap Haneko la aku pasni. Hehe. BOS, ADE DISCOUNT TAK? ;))


Pelbagai lagi makanan yang konfem halal & toyyiba hanya di EHALAL2U. Boleh call untuk pertanyaan stok ~ 0389430443. Buat masa ni I tolong jadi pengangkat telefon sebab staff eHalal kat expo cheng ho kelantan (sape di pantai timur bleh pergi ke expo tersebut). Jangan miskol2 ek I garang. HAHA


p/s: Perlu diingatkan di sini bahawa milkbooster setiap ibu adalah
berlainan sama sekali. Aku pernah baca ada org lain milkbooster dia
mcam pegaga, sarsi sarsaparila, betik, etc etc. So jika Haneko
tak berkesan untuk anda jangan marah ek. Yg pastinya, ia berkesan
untuk saya. Alhamdulillah =)


Last but not least, kindly visit our blogshop HERE!

1 comment:

  1. ciare... koko mmg leh tambahkan susu.. masa akak dlm pantang hari2 mak akak bancuh kan serbuk koko bg akak minum... :) skrg akak makan shaklee..

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha