Friday, July 1, 2011

Over-night entry

Good night semua (macam pelik sbb biasanya orang ucap good night utk habiskan perbualan n say bye bye tp aku pakai utk pembuka bicara. Huhu).

So weekend sudah kembali. Apa plan uols hujung minggu ni? ;;) Plan kami jalan dekat2 je. Sambil jalan2 kita cari makan free (pegi kenduri adalah makan free ye hrp maklum). Bukanlah semata nak makan free kan. Tapi paling penting untuk mengetatkan ukhwah antara kami. Cewah ;))

Yang penting besok (sabtu) aku betul2 berharap dpt attend majlis besday anak sulong team puteri 7 iaitu Adam Hensem Anak Ja ;;) Dan jika impian aku berjaya besok maka sejarah akan tertulis. My first day out with my baby without papa. Yahoooo!! Hopefully Khair Rayyan tak buli mama ;)) Hopefully jgk anak mama akan behave baikkkk aje besok. InsyaAllah =) Husband pon dah bagi galakan untuk aku mencuba. Katanya belom cuba belom tahu ;;) I just love the way he support me hehe. He gives me trust so aku tak boleh kecewakan dia!! Dan jugak aku nak membuktikan bahawa aku boleh!! Motip nak bukti2 bagai?? ;))


- Posted using BlogPress from my iPhone

2 comments:

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha