Friday, August 26, 2011




26 Ramadhan


Ok taknak kalah nak jugak buat kad. Huhu. Anyway, saya masih tak sihat. Sudah seminggu batuk teruk tak baik baik. Actually tak ada makan ubat apapon sebab tu lambat baik ek? Aku just makan madu dengan strepstil jer. Hukhuk. Jangan batuk tak baik baik sampai raya kang jenuhh. Mak nak melantak nasi dagang ni ;))


Ok taknak bebel banyak2. I have works to do. Actually ni bukan entry terakhir sebelum raya tapi saje je upload kad raya kat sini. I'm wishing you all Selamat Hari Raya Aidilfitri. Minta maaf jika ada terkasar bahasa di belog ini, atau ada mengguris hati sesetengah individu tanpa sedar. Saya minta maaf ye. Kepada semua kawan2 yang nak balik kampung tu, hati hati lah di jalan raya okey. Jangan racing pulak atas jalan tu. Bawak molek2 deh. Sapa balek Terengganu tahun ni?? Jumpa di sanaaaaa. I ada di Ganu until subuh raya ketiga. Lepas tu chow balek perak. Heehee. Kepada kaum keluarga sanak saudara di Perak, sila bakar lemang lagi sempena kepulangan saya nanti ek. Kuikui ;))


Last but not least, kindly visit our blogshop HERE!

4 comments:

  1. saya saya sayaaaaaaa nak ucap seLamat hari raya aidiLfitri jugak heheheh. mantOpppp la idea kad raya drp saya ni hahahahah

    ReplyDelete
  2. Ciare, Selamat Hari Raya.. Zana mohon ampun & maaf sekiranya ada tersalah kata & terkasar bahasa sepanjang perkenalan kita dalam dunia blog ni.. semoga lebaran kali ni lebih bermakan untuk kita semua.. take care.. Salam lebaran penuh ikhlas dari Zana Adieyza Sekeluarga..

    ReplyDelete
  3. Halamak...mcm best je nk jumpe raya ni..nanti ade rezeki yani roger eh.xpenah lg cubit pp rayyan ni

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha