Tuesday, August 23, 2011

Iftar di Istana Budaya

20 Ramadhan


Assalamualaikum semua ;;) Akhirnya acara buffet kali ni, aku berjaya menangkap gambo dengan jayanya. Huhu. 2x buffet sebelum ni (di PICC & Shogun) tak sompek nak berposing bagaii sebab datang lambat. Kali ni di Istana Negara Budaya baru sempat nak posing. Tak ada lah datang cepat sangat. Tapi kul 7 jugak la sampai. Sebelum ni dah nak dekat azan baru sampai. Hoho


So layan jela gambar2 di bawah yer.



Cantekkan lukisan tu? Biasa lah jakun jap sebab 1st time datang IB. Sebelum ni kalo lepak2 kat IB pon tak ada lah sampai masuk dalam pon. Bese weols lepak kat IB untuk menonton konsert laman santai yang dekat open-air tu haaa.



Me and anak. Eh macam botak pulak kepala rayyan tu. Hihi. Rambutnya nipis kot kat tepi. Terus macam efek botak kehkeh ;))



Makanan yang sempat di ambil sebelum azan. Jom zoom satu satu jom ;;) *bagi aku makanan kat IB adalah sedap. Menu dia biasa2 jer tapi kualiti makan SEDAP!!*


Pelbagai kuih muih yang sedapppp. Licin aku bantai semua. MK bukan enjoy sgt kuih2 ni. Huhu

Ni pinggan aku. Sikit okayyy. Nasi tu 2 sudu je kot. Nasi beriani & ayamnya. Bersama ikan keli bakar sumpah sedap

Sayur kerabu mangga, kerabu perut dgn timun2 nenas tu. acar ke apa tah nama dia


Gulai kawah sedap gila okeyyy. Tomyam n sup ada jugak. Semua sedap.

Ni pinggan MK. Bese lah, pemakan nasik kompom penuh pinggan kan? ;))

kamben bako hooreyyy!!! Sedap okayyyy. Adoiii pengsan. Nak lagi nak lagi!!

Budak yang bosan tunggu mak bapak makan sampai tertido. HAHA


Budak yang kena marah lepas menumpahkan air. Heehee ciannn ia ;))

Ada lagi beberapa makanan yang aku tak sempat tangkap adalah, bubur kacang hijau sedap gila, roti jala wajib rasa, kuih muih pelbagaiiii lagi, salad, puding -- OK banyak gila aku makan.


Nangis lepas makan. Hehe. Mujur tak naik berat hokay. Menten je turun. Start dari awal Ramadhan, aku dah turun 5kg tau. Tapi tak ada la kurus mana pon sebab asalnya 2x ganda tong drum. Ada banyak lagi lemak kena dihapuskan ni T________T mampukah??



Last but not least, kindly visit our blogshop HERE!

6 comments:

  1. wow..best nye k.ciare lost 5kg..ske..ske..ske..ske........

    ReplyDelete
  2. u look slimmer!!
    siyes
    bape rm erk buffet kat IB ni?
    tiba rasa mcm malas nak masak lak tetiba
    hahahahah

    ReplyDelete
  3. eh mmg ko nampak kurus dah ciare...

    ReplyDelete
  4. dayu: Buffet tu RM35 dayu. G la, best best :) Jgn lupa sarung PB. hehe

    ReplyDelete
  5. giler la bdk beso layyn tuh ko mrh sbb tumpah kan air. iskh2 kejam2

    ReplyDelete
  6. akak pun suka berbuka puasa kat sini..murah dan banyak pilihan

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha