Friday, August 12, 2011

Laksa Sarawak :)

Syukur alhamdulillah akhirnya dapat jugak lepas gian makan laksa sarawak ;;) I likeee sangat2. Padahal sebelum ni baru sekali je makan laksa sarawak kan, tapi gian nak makan tu melampau. Maybe sebab bulan pose kot. Napsu makan membuak buak. Sampai order terus dari Sarawak kooo. Kelaaaassss. Ko ade? ;))




So this is my laksa sarawak =) Sedap la pada tekak aku sebab aku teringin sangat2 kan. Tapi kuah a bit cair. Namun, sodappppp. Adoi teringat lagi rasanya. Slurp slurp! 1 paket bleh dimakan oleh 6 orang la gitu.




The details. Yang kelakonye, dah azan pon tak siap2 lagi. Mujur MK ade beli lemang, so makan laaa lemang and rendang dulu. Hihi. 5 minit lepas azan baru la terhegeh2 nak mula makan. Aummmm. Slurp! =p



p/s: Ini adalah gambar pertama masakan aku di bulan Ramadhan
tahun ni. Menakjubkan kan? 12 Ramadhan baru tepek gambo.
Kalo taun2 lepas, 1 Ramadhan dah gigih tayang makanan ;))


Last but not least, kindly visit our blogshop HERE!

3 comments:

  1. wow..nampak cedaplah Ciare..(^_^)

    ReplyDelete
  2. mcm nk kirim kt zie jgk...ms mkn kt swak ritu N tgh sickness..so x puas..

    ReplyDelete
  3. Yani suke makan laksa srwk..tambah dgn sos die aumm!kat rumah ni berpaket2mak mertua bekalkan paste xbuat2pon lagi

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha