Thursday, August 11, 2011

sarawak

Minggu ni buat tajuk entry 1 patah perkataan sudah la ek. Tak larat la nak taip banyak2. Tapi tulis entrynya panjang berjela je haha ;))


Forgot to mention la. Last friday, I got parcel from Zie Madini. Sapa tak kenai Zie kan? The famous Sarawakian Blogger tu. Dah la cantak manes kiut miut, baik hati pulak tu. Actually aku ada kirim laksa sarawak paste kat dia. Gigih tu mengorder dari jauh. Thanks tau Zie. Siap ada diskaun gitu. Huhu.. Termalu plak den hukhuk.


tu dia kotak putih tu. 6 bongkos tu I beli ;)) lupa nak tangkap gambo lepas bukak. nanti la masa aku masak nti aku snapkan gambo paste tersebut ek.


Dan hopefully harini aku dapat merealisasikan impian nak masak sendiri dan makan laksa sarawak sebagai juadah berbuka pose ;;) Tapi ada lagi bahan nak kena beli macam taugeh, telor etc etc. So balik kang kena pegi kedai dulu la kekdahnya. Good luck to me. Besok harapnya aku akan tayangkan gambar makanan pertama di bulan Ramadhan. Tapi kalo tak sempat tangkap gambo jangan amarah eaa ;))


My officemate (the one yang kena rompak last Monday at Bangi, nanti I story later) nak pegi Sarawak besok. Weols semua gigih la nak kirim macam2 kan. Kalo dia kabo awal2 dia nak pegi sana, idak la teman susah payah suh Zie postkan. Hikhik. Tak pelah, yang penting kali ni aku kirim kek lapis srwak (pastikan yang halal) dengan terubuk masen. Yeah. Nanti nak buat terubuk masen masak lemak lah. Mabelessss. Tak pon buat gulai kari. Nangessss +__+


Oh ya, bercakap pasal Sarawak, we're supposed to go to vacation kat sana July lepas. Tapi, tiada rezeki lah tu. InsyaAllah hujung tahun/awal tahun depan lah kot. Sampai lah kami ke sana. Bleh la kot nak jumpa2 bloggers Sarawak ea? ;;)


Ok lah itu jer, bye ols :D


Last but not least, kindly visit our blogshop HERE!

No comments:

Post a Comment

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha