Thursday, August 25, 2011

update gitu gitu je la ek buat syarat

25 Ramadhan


Assalamualaikummmmmm.


Asalnya mood raya nak mai dah, tapi........tapi............... (sigh) ........ tudung raya tak jumpa lagi laaa T____T Tadi pergi brooom broooom ke Ariani Bangi sat. Punyalah ramai manusia. Macam pasar borong je kaedahnya. Gaya ramai dia tu macam selai RM5. Tapi paling murah aku jumpa 3 helai RM100. Hmm, murah la tu kot. Aku belom ada koleksi sebab tu macam gedik2 nak beli tudung Ariani. Memang sedap tudung dia. Tapi tak ada yg berkenaan dan ada saiz. Ada yang aku nak tapi saiz tak ada. Tau tau jela muka aku yang besar kuali ni, paling paling muat saiz L. Tapi banyak saiz L da abes. Jadi aku buat kesimpulan, ramai jugak ek orang muka besar kuali macam aku? =)) Ops ;)) Ingatkan aku sorang jer muke besor. HAHA. Pastu kan ada salesgirl tu paksa aku pakai saiz S dengan M. Aku tau la muka aku muat ke tidak kan. So aku cakap la tak muat ni dik. Tapi dia cakap, InsyaAllah muat kak, cuba lah dulu. Boleh tu. Sekali aku cuba, hazabbbb. Tersengkang nampak idung jer. Tak bleh tarik ke belakang lagi. Hangin okay. Rasa nak koyak2 jer tudung depan salesgirl tu. HUKHUK. Dia membuatkan hari aku down dan terus hilang mood nak raya. Lalu aku mintak diri dan bergegas balek ke opis. Aku gitau la MK tak beli apa2 kat Ariani. And he said okay selamat duit. Motip cakap terang2 kat bini macam tu? T___T Aghhh mak merajuk ahh gini.


Jadi kesimpulannya di sini, tudung raya masih tiada. Nampaknya nanti pagi raya kena pegi saloon la nak set rambut. HAKHAK. Fengsann mak mertua I nanti kalo aku g set rambut ;)) Nak wat rambut ala2 pak itam tu. Yang tocang halus2 gitewww. Kelasss ;))


Sabtu ni MK tak jadi keje so balek ganu Sabtu pagi lar. Tapi takde lah pagi pagi sangat pon. Sebab pakcik tu nak beli suar raya kat MV. Kelass okay. So aku nak pastikan aku pon dapat jugak selai jeans, kalo tak siap dia ;)) Ada orang jual tudung ke kat MV tu? Macam takje kan? Aku rasa aku decide nak pakai tudung 4 segi macam bawal tu jer tapi ada corak2 la sebab baju raya aku plain boring gila. Aritu aku ada pegi uptown mines ni. Sumpah tak ada tudung yg aku nak. Balik2 tudung berawning tu. Nyampah okeyy (nyampah tapi pegi Ariani motip?)


By the way, semalam celebrate my besday. Thanks darling husband. Love you ^_^ Tapi malas ar cite kat sini pasal celebration beday. Yang romantik2 mana aci tulis dalam belog kan. Ehem.



Last but not least, kindly visit our blogshop HERE!

4 comments:

  1. hahaha..pe slhnye kak p set wambot gitu...curlass nyah..pastu pg raye mintak la mahap kt MIL ckp sori mak,arini kne free hair.. tudong an tak sempat nk beli.. =p

    ReplyDelete
  2. ciare, td lunch hour aku gi ushar tudung kat butik mama (range harga 69.90), pastu butik zaida dkt2 situ gak (mahal nak mamposs), pastuuu pegi butik zahra kat area mydin sana(murah dlm rm25 camtu), psatu butik shazmin sberang dia jual tudung pearl haya (ada mcm2 harga).


    gigih x aku

    ReplyDelete
  3. pasar tani putrajaya ni byk tudung bawal murah2

    ReplyDelete
  4. hahaha xde saiz rupenya igt x de yg menarik ces. tp tudung ariani tuh tak tentu saiznya. kekadang sy pon pakai s saje.

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha