Thursday, September 22, 2011

2 3 hari ni kecelaruan fikiran sikit . . . .

Alahai macam la aku sorang yang kecelaruan fikiran kan? Padahal orang lain macam PM tu ada masalah negara lagi la dahsyat. Aku ni baru stress sikit dah nak nangis ;)) Tapi aku rasa menangis memang dapat menyelesaikan stress kui kui. Tambah2 plak menangis masa tinguk pilem industannnn. Kelasss kau maria :))


Stress aku sah sah la pasal bintik2 merah pada si anak tu kan.... Tak hilang lagi uols. Mak risau niiiii. Pegi pakar dah 2,3 kali ni. Ubat dah macam2. Arghhh aku tensennnn. Semalam dengan hari ini husband aku dah berkorban untuk cuti. Aku dapat cuti sebab ada kerja. So besok sah sah la giliran aku pulak yang cuti kena jaga anak. Berkorban apa saja kan uols. Bukan tak percayakan kredibiliti staff kat taska, tapi lebih puas hati aku/husband yang jaga sendiri. Walopon kami jaga tak seperfect mana, tapi akan cuba yang terbaik!!


Actually merah2 kulit si anak aritu dah bertukar kepada bintik2 yang buruk. Kesian khair rayyan T____T Abes la kaki tangan and bontot dia tauuuu. WUUWUU... Harap2 parutnya akan hilang nanti ye sayang. Pastukan sebab ada bintik2 kat kaki tangan, weols macam suspect dia kena HFMD jer lagi. Tapi doktor cakap bukannnnn. HUHUHU. Adoiiii. Penin dah ni. Doktor cakap virus. Aigoooo mak peninnn.


Tak percaya kepeningan aku???






NAH LAYAN!!





HATI MAK BAPAK MANA TAK SEDIH TGK ANAK JADI MACAM NI KAN?? DAH LA TAK TAHU APA PUNCANYA. HFMD BUKAN, CIKENPOX BUKAN, VIRUS KATANYAAAA... :-s

Ya Allah Kau permudahkanlah urusan kami, kau sembuhkanlah apa sekalipon sakit pada anak ku ini Ya Allah. Aminnn Aminn Ya Rabbal Alaminnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn



Last but not least, kindly visit our blogshop HERE!

10 comments:

  1. aah la siannye khair... mudah2an dapat ler penawarnye nanti kan

    ReplyDelete
  2. nampak cam teruk je tu ciare... haishhh, susah hati plak tgk rayyan cam tu...

    ReplyDelete
  3. moga rayyan cepat sembuh....amin...

    ReplyDelete
  4. kesiannya rayyan..dia tak tergaru-garu ke?
    moga cepat baik..budak parut cepat hilang..

    ReplyDelete
  5. ciare, cuba beli basic H jenama shaklee..tgk review pengguna ramai yg puas hati..tnya je otai2 shaklee kt fb kompem dpt maklumat..basic H tu wt sapu, untuk kene gigit nyamuk pun boleh katanya..ekzema pun same

    ReplyDelete
  6. nie kuman nie...tgn kakak pernah kena mase dia keje kilang dulu..sbb parts benda yg dia buat tu berkuman so mmg senang kena la..siap bernanah lagi...kesian tgknye T_T

    ubatnya masa tu pakai cream Creobic..

    ReplyDelete
  7. alamak menantu mama..ko pegi cari lagi doc lain, or ko rujuk terus pakar kulit kot ciare...kalau aku ni nanges tak hingat nih aku..dh la anak aku suka jilat2 tangan sndiri..aku rasa ko jgn sapu mcm2 la testing2 beli sndiri kat farmasi ke, ape..baik ko sapu ape2 yg mendapat perkenan doktor je. x smue ubat yg sesuai utk org lain sesuai dgn anak ko ni sbb kite x tau punca sebenar kan..yela mmg virus tapi virus ape? ye dok??nanti takut jadi lagi melarat kan..

    ReplyDelete
  8. cpt sembuh yer rayyan..
    dina xtau nak bg suggestion ubat ape2..hopefully bintik2 tu cpt hilang..sian plak tgk tgn dia camtu..

    ReplyDelete
  9. alahai kesian nye. kite plak rasa sakit tgk mcm tu

    ReplyDelete
  10. masyaallah aku xtau rayyan nyer merah2 tu jd mcm ni...moga rayyan cpt sembuh sepenuhnya....

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha