Wednesday, September 7, 2011

Aidilfitri 2011 ~ Kini bertiga :)

Di hari raya....terkenang daku kepada si dia..
ayah serta bondaku....~~~


Beginilah kaedahnya pabila beraya di perantauan. Walaupon ini kali kedua beraya di bumi Terengganu tapi rindu pada kaum keluarga sendiri sangat menebal dalam hati. Pagi2 dah call mak nun jauh di mata. Mintak maap secara atas talian bersama adek beradek. Kakak2 aku yang da lama kawen dari aku pon komen yang raya di tempat orang lain rasanya. So aku kira, perasaan itu normal. It takes time. Sedangkan adik2 ipar aku sendiri mengaku dorang tak betah beraya di rumah mertua mereka. Padahal dorang kawen dengan orang pantai timur jugak. Yang sorang tu sama negeri lagi. Motip? ;))


Ok nak tengok sangat baju raya boring aku tu kan? Nah amekkkk..




So this is the 3 of us. Our small family. Argh tak suka sebenarnya gambar ni sebab aku akan nampak gemuk kalo bergandingan dengan papa. Malas la nak pose dengan papa lagi. Shuhh jauh jauh ;)) Alamak camne baju aku bleh terselak plak tu? Ate cameraman pon tak propessional langsung. Abes gamba I tau huhu



Jom Khair Rayyan kita pose berdua? Baru mama nampak selim sket ;)) The vasss gitu. Kelasss anak aku tengok lensa camera. Hihi. sebenarnya dia lalok tu. Baru bangun tido pas orang balik dari solat sunat raya. Aku tak pegi sebab asalnya dia ngamuk. Tapi lepas ditidurkan, lena sampai kena gerak. Kalo macam tu baik mama di masjid je anak oi. Huhu.



Ini pula gamba seawal pagi sebelum MK pegi ke masjid. Matahari pon tak keluor lagi. Dan aku, kompom la belom mandi masa ni. Hekhek. Best kan pemandangan kampung. Hijauuuuuuuuuuuu aje. I likeee sangat. Cuaca pon sejuk. Air plak sah2 la sejuk macam air dalam peti ais. Tapi best ;;)


Oh baru pasan. Yang kelakonya, baju raya kedua ketiga keempat kelima tak ada tangkap weh. Boring sungguh la acik ciare ni. HAHAHAA


Last but not least, kindly visit our blogshop HERE!

4 comments:

  1. hensem oh rayyan

    ciaree, suke tgk kaki rayan, comel haha

    ReplyDelete
  2. Rayyan memang hensem betul..huhuhu

    ReplyDelete
  3. makin comel la rayyan.. bila pakai baju melayu, bertambah la cute!! auntie zana tgk pun rasa nak geget jer..hihihi

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha