Thursday, September 15, 2011

Khamis dah. Ada berita happy dan tidak happy!

Assalamualaikum semua =)


Kejap je ek masa berlalu. Dah Khamis pon arini ;;) Ada perasaan seronok dan tak seronok. Pertama, cerita pasal tak seronok dulu.


Actually bukan lah tak happy. Tapi aku risauuuuuuu. Pengasuh kat taska baruuu jer inform yang Khair Rayyan ada bintik2. Dia siap MMS lagi gambo nya. Kalo dalam gamba MMS tu nampak macam kena gigit semut tp wallahualam :( Tapi pagi tadi baru je bogelkan dia sebab nak basuh yayak then tuka baju sebab dia muntah. Hmmm.. Aku arini dah la maybe akan ada meeting luar yang WAJIB hadir sebab aku yang kena lead task tu nanti. Alaaa camne niiii?? Mula laaa Mak tak sedap ati ni :-s Nampaknya Papa MK kena take over la. Amek time off pegi klinik ke kannn. Adoiyaiii. Risaunyaaa. WUUUUUU


Berita happy pulak. Tapi macam dah tak berapa happy lepas dapat mms dari taska tu T____T Actually hari ni after work nak balik kampung kat Perak. Yela, aritu balik Perak masa raya kejap je. Ahad pas subuh dah balik KL sebab takot stuck dalam jem kan. Hmm, so nak repeat la balik untuk jumpa semua sedara mara. Kat kampung pon siap ada openhouse besar-besaran katanya. Yeay!! ;)) Rayyan siap ada baju baru lagi nak balik kampung beraya second version. Motip Mama Ciare sakan beraya bagi pihak anak???? ;)) Aku pon macam nak g beli baju raya siap kat Tewah jap lagi aci tak? =)) Kuikui ;p


Pasal Khair Rayyan tu, aku mintak taska monitor dulu sampai tengahari. Kalau merah2 still ada, nampaknya kena buat sesuatu la kan? Hmm, orait ols, please doakan anak bujang saya takde apa2 k. Hopefully hanya gigitan semua yang normal dan bukannya sebab lain yg pelik2. Aminnnnnnnnnnnn.


Last but not least, kindly visit our blogshop HERE!

1 comment:

  1. Chicken pox!!!!

    Hope tak lah kan. Aku dulu cuti seminggu sebab husna kene chickne pox.

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha