Wednesday, September 7, 2011

kutip duit raya

Ehem ehem, tahun ni duit raya yang dilaburkan dapat pulangan modal. Dapat pulangan berganda pulak tu. Budget duit raya kami tahun ni siket jer. Tapi kat Perak melabur utk anak sedara dan sepupu2 yang sempat jumpa je. Tahun ni balik perak tak jengah balik kampung pon tauuuuuuuu. Sebab kat kampung semua sedara da balik. Wuaaaa sedihhhh. So lepak Ipoh jer aritu. Jadi la kan, yang penting adik beradik dapat jumpa. Kalo tak dapat jumpa nangesss. Sedih mak. Dah la adik beradik 3 ketui je ;))


Pinggang kain ni longgar okayy. Aku siap pin kan sebab masa ukur wat baju ni aku gemok gila. Now da ramping sket. KUANG KUANG ;))

Gambar jalan2 beraya di Ganu ini satu je. Mujur sempat tangkap satu. Huhu. Mama Khair Rayyan muka over excited. Anak relaxxxx je. Camne? Over kan mama =)) Anak aku dah berlengas masa ni. Kat tiap umah yang weols pegi, tumpang mandikan dia. Ada lah 5,6 rumah. Bleh bayangkan betapa banyak kali dia mandi? ;)) Tapi pantang jumpa air melompat2. Adehhh.


Can you see his tooth belah atas? Ada dua gigi kapak baru nak keluar. Hehe

Ni Ayah Su Khair Rayyan la ni buli anak sedara. Posingkan si budak ni dengan angpau raya. Hehe. Budak tu pon layannn jela. HAHA. Takpe yang penting Ayah Su bagi duit raya banyak. Mekasih Ayah Suuu. Hee hee ;))


Tamat da kot entry raya. Kat perak ada la 2-3 keping je kot gambo. Besok2 la pulak apdet yer. Bye bye!


Last but not least, kindly visit our blogshop HERE!

1 comment:

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha