Friday, November 25, 2011

Adegan cemas di pagi jumaat +___+

Woot woot ;;)


Adeh uols, I betul2 kalut la arini. Malam tadi adalah tidur2 ayam saje. Alkisahnya last night pegi visit my auntie (belah MK) di Prince Court. 1st time okey masuk situ. Kelas sangat hospital dia. Dah macam shopping complex kaedahnya. Hehe. So sampai rumah dalam kul 11 tu badan Khair Rayyan panas. Actually dia memang demam semalam tapi dah kebah. Jadinya malam tadi panas dan makin panas. Pukul 2am tu temperature dia 39.1 okkkkk!!! Aku memang tido2 ayam jela sebab jaga dia. Bagi tido bogel jer pakai diaper. Lap2 badan dia... Masa menyusu pon terasa 'bahang' mulut dia masa nenen. Terkujat aku dengan kepanasan dalam mulut dia hukhuk.


Pagi ni pulak kami terkunci dalam umah. MK dah g keje awal2 lagi. Tinggal la weols locked in our own house. Kunci aku dah lama ilang. So yang hilang ni adalah kunci spare. Ikot belakang pon takbleh kluar sebab kuncinya pon sekali dengan yang hilang tu. Kul 9.30 macam tu baru MK balik tolong bukak pintu. Tak pasal2 kena bebel dengan MK pagi ni huhuhuhu ;))


Agak malang la jugak arini. Bad records sebab datang lambat. Semalam lambat gak sebab bawak si kecik g klinik. Tapi mujur mintak time sleep kat doctor. Huhu


OK enuf mengenangkan nasib tak berapa baik harini. So now I tengah pikirkan HAPPY sebab tengahari ni ada lunch date dengan Geng UB (ukhwah blogger). I mean, just few of them. Yang berdekatan dengan Bangi. Skang aku kan da masuk region Bangi hakhak. Oh bercakap mengenai blog, I just changed some description of this blog. Oleh kerana ramai yg ada masalah nak sebut nama aku {CIARE} jadi aku ajar sikit macam mana nak sebut ;))



nama saya ciare baha. orang selalu confuse macam mana nak sebut 'ciare'. ki-a-ra?ki-a-re?ci-a-re? Erm salah tu. Cara nak sebutnya adelah ci-a (ci = macam nak sebut ciku, dan a = macam nak sebut aku) so kesimpulannya adelah ci-a. Atau ci-ah pon ok jer =) Anyway saya berblog untuk suka suka. menulis sesuka hati tanpa sebarang motif. menulis blog juga boleh menghilangkan stress. awas! ini bukan blog ilmiah ye. so tak perlu la buang masa sgt kat sini. HEHE

OK sekarang semua udah paham kan? Kelas dismiss ye ;))


Last but not least, kindly visit our blogshop HERE!

3 comments:

  1. hahahaha baru tau cane nk sebut..mmg sebelum ni nk tanya gak :)

    ReplyDelete
  2. hahaha..tengs kak ci-a..br la tau nk sebot guane..sblm nie mmg sebut ci-a-re pong...muahahaha..malu nk tanye...

    ReplyDelete
  3. Eh buatla video camne nak sebut ciare tu? baru la yakin kot jalan kl terserempak ciare boleh panggil kuat2..haha

    mengada kan?

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha