Friday, November 4, 2011

Anak beranak makang westerngg

Hye hyeee ;;)


Tak berapa bleh nak recall kejadian aku masak beef steak blackpepper ni hari apa. 2 minggu sudah kott. Masa tu baru lepas beli grill pan kat IKEA. Tu yang gigih nak merasmikan pan tersebut. Hehe. Alhamdulillah suami dan anak enjoy makan westerrnnngg. Tapi Khair Rayyan just makan mashed potato jelah. Dan sebab dia makan, so aku tak letak garam pon. Just letak a bit butter and fresh milk. Lada sulah pon tak letak. Tapi hasilnya mantap dan creamy :D Lajuuu je anak mama makan ;p



Beef Steak Blackpepper katanya ;)) Resepi? Google je noks. Melambak kot resepi. Perlu ke aku letak jugak resepi kat sini? Huhu. Anyway, di makan bersama kacang X celur (sebab tatau nama) dan mash potato. Blackpepper sos sebagai kuah2nya harusss kena ada. Baru mantap hewhew

Enjoy makan mashed potato. Marah kalo orang stop suap ;))

Nyumm nyummmm
Tapi lepas abes makan, MK tanya "sayang masak nasi tak?". Amboiiiiiiiiiiiii ni aku hangin ni. Senang cite, moral of the story. Masak nasi jelah. Kosser dah nak masak westerng bagai ;))


Last but not least, kindly visit our blogshop HERE!

3 comments:

  1. hahahha terbaek.. kalau dah laki makang nasi... mung masak nasi je lah.. hehehe

    ReplyDelete
  2. suamiku jgk mmg kene makan nasi tuk dinner..klau x xpuas katenye..hebat lah you pndai masak werstenggg..kite mmg x pandai..huhu

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha