Tuesday, November 1, 2011

Bulan November bulan nostalgik. Bulan kelahiran budak bucuk intan payung mama papa =D

Maunye tak nostalgik? Bermula NOVEMBER tahun lepaslah hidup kami laki bini totally berubah. 100% changed. Dari hidup berdua sudah jadi bertiga. Isteri dah jadi mama. Suami dah jadi papa. Terkenang2 lagi aku di hari2 terakhir mencongak hari nak masuk ke Labour Room. Aku suka sangat baca entry2 aku sepanjang November tahun lepas. Eh, bukan syok sendiri baca entry sendiri okay, tapi suka melihat detik2 my turning point of life. Menakjubkan. Bagaimana seorang bayi boleh merubah hampir segalanya. Mama love you so much Muhammad Khair Rayyan :x


1 November 2010, aku tengah sibuk mengunyah semua makanan yg aku teringin. Dan masa tu, dapat la sebijik cheesecake tuu. Kau mampu nak abeskan? Masa tu aku mampu okey. Haha ;)) Wuah teringat pulak saat online depan laptop dan bayi dalam perut sakan menendang sampai tersengettt perut mama huhu. Time perut2 dah memboyot sempat lagiii masak masakan yg aku mengidam uols. Owh rajen jugak aku dulu masak2 ek. Sambal ketam pulak tu. Slurppp ;P 5 hari sebelum bersalen (7 hari before EDD) weols sempat amek mak kt Ipoh sbg peneman aku waktu2 bersalen. Sayangggg mak sangat :x Dan dua hari lepas bersalen aku dah gigih berblog semula. Mak aku geleng kepala jer tak larat dah nak larang anaknya yg giat berblog ni ;))


Dan lepas tu, blog aku telah dipenuh oleh gamba2 sang anak, cerita2 sang anak. Gamba mak bapak, cerita pasal mak bapak adalah dalam 20% je kot =))


Eh mata Rayyan mcm double plak kat situ. gegor kot :p

And here I am, hampir setahun menjadi Mama Muhammad Khair Rayyan. I may not the best mom, but i'll be the greatest mom in the worldddddddddddddddddddd!! (menjerit ala2 aksi kat hujung kapal titanic, motip? ;)) )


Tak ada lain yang ku pinta agar Muhammad Khair Rayyan menjadi anak yg soleh, taat pada Allah, taat pada mamapapa, membesar dengan sihat dan cergas. InsyaAllah mamapapa akan mendidik Khair Rayyan sebaik mungkin. Agar menjadi insan cemerlang di dunia dan juga akhirat. Aminnnnnn.


Last but not least, kindly visit our blogshop HERE!

No comments:

Post a Comment

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha