Saturday, November 5, 2011

Cari objek tersembunyi ;)

Okay cuba lihat gambar di bawah sekali imbas ............ jeng jeng jeng .............

^

^


^


^




^






^











^





^


^




^





^






^

^



^





^





^    



Nampak apa2 tak dalam gambar di atas? ;)) I mean, skali imbas prasan tak? Kalo aku prasan jer sebab aku yg tangkap gambo ni. HAKHAK.Actually takde apa pon. Tapi ada peristiwa la kat gamba di atas ni. One day, aku tunjuk gamba ni kat MK jenuh dia cari anak dia tak jumpa dalam gamba tu bole? Lawak betul masa tengok muka dia berkerut2 cari objek tersembunyi tu ;))


Aku rasa tak ada la susah sangat nak cari anak dia yang tergolek atas carpet tu. Agaknya mata berpinar kot ;))



Kan? Kelakar betol aku rasa. ;))


Last but not least, kindly visit our blogshop HERE!

1 comment:

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha