Tuesday, November 1, 2011

Introducing Haris Safeyullah :')

Assalamualaikum semuaaa kawan2 ;;)


Walaupon cerita ni yang paling latest, aku update dulu cerita ni dan menghiraukan 10 entry draft aku. Biar la yg draft tu jadi tapai. Sedap ape tapai? ;)) Since dah ada kawan2 yang request dan bertanya dan suh upload gambar Si Comel banyak2, maka tak sampai hatiii nak biarkan kawan2 menunggu.


So this is the story of Haris Safeyullah from me... ;;)


Eh, lupa nak introduce, baby ni anak kepada geng puteri tujuh weols, puteri dd ;)

Hi there, I'm sleeping safe and sound. Hi aunty dan uncle sekalian....
A bit jaundice lagi tp baby getting better. Alhamdulillah. Last week baby admitted di NICU Hospital Kajang sebab jaundice dia mencecah 21 uols. Aku nangis okay masa dd cerita betapa sayunya tengok anak bogel di bawah cahaya lampu dipaksa berpuasa then baby lapar cari cari nenen. Ya Allah. Tak dapat kubayangkan betapa sedihnya. Bila dah jadi mak ni, bila dgr cerita anak kawan2 sakit, sedih dia tak terbendung uols :-s


dd mama haris, keri papa haris, MK papa rayyan ;))


Alamak, agak2 dd marah tak aku upload gambo dd kat sini? Anyway dd, u're just cute like always. Tak ada nya serabut aku tengok. Masa aku dalam pantang lagi hazaaabb rupa i ;)) Time weols datang ni, dd demam. Demam bengkak susu uols. Sakitttt okeyyyyy. Aku dulu ada la bengkak susu tp tak demam. Itu pon dah sakit gila. Kalo dd sampai demam, mesti lagi dasyatttt kot bengkak dia. Wuahhh ngilu bila ingat balik kesakitan tu (tapi sakit anak gigit ___ ko lagi dasyat kot huuuu)


Motip Rayyan dok baring2 bagai?? Buat mcm rumah sendiri kaedahnya ;))

Yeay, hi Harisssss :D

Besar jugak dia bukak mata. Nomei nomei :x
Gamba last ni macam muka aku pulak bole? HAHAHA perahsannn sudah mama ciare ;)) Last but least, congratulation uols di atas kelahiran putera kacak bernama Haris Safeyullah ini. Little caliph yg sgt adorable. Dan tetiba aku macam kekok bila pegang baby kecik cinonet bole? Rayyan baru 11 bulannnn mak dah lupa cara2 pegang baby ;)) Kuikui.


Last but not least, kindly visit our blogshop HERE!

4 comments:

  1. Alamak.. dd kene demam bengkak susu tuh ye.. sakit woo.. tp alhamdulillah akak x kene masa awal2.. niya dah 6/7 bulan ni baru merasa..ahuk ahuk..

    ReplyDelete
  2. wah, congrate to dd..dah selamat ye..haris so adorable...

    ReplyDelete
  3. Wuuuu~~please say tahniah to dd. Patutlah blog dia dah lama tak berupdate..Hee..sungguh seronok melihat kelahiran baby-baby ni..

    ReplyDelete
  4. COMELNYA BABY SIS DD...TAHNIAH CAKAP KAT DIA...TERTUNGGU JGK DIA UPDATE BLOG PASAL BABY DIA..TP LUM DE LG...HUHUU...

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha