Tuesday, January 3, 2012

Pavlova vs Pavilion....(erk?)

Assalamualaikum....


Selamat bekerja di hari pertama tahun 2012 uolssss ;;) Anyway I think masih ramai yang belom masuk kerja especially yang nak menguruskan anak2 yang baru nak masuk sekolah. Sebab pagi tadi jalan tak jem ponn. Motip sangat kan? Mengikut ramalan aku next week baru lah jalan raya akan sibuk macam nak gila. Hehe, ape ke heynyaa aku buat ramalan lalu lintas di sini? ;))


Ok straight to the point. Saya telah merasa keenakan kek bernama pavlova. Tapi aku rasa pavlova bukan sejenis kek. Ianya lebih ke arah pencuci mulut kot. Hehe. Pernah kah aku cerita aku pernah buat pavlova? Macam tak pernahkan? So hasilnya adalah gagal. Bantat campur manis gillllewwwww. Aku sumpah tak suka makanan manis. So bila makan rasa macam eeuuwwww sangat okek. Dipendekkan cerita aku telah mengorder sebijik pavlova dari rakan blog ku bernama Kak Kiwi. Hehe. Aku siap request nak yang kuranggggg manisssss. Dan syukur, memang kurang manis lemak berkrim ade buah fresh wallahhhh mantappp oooo!!! Serius sedap uols, pegi la order dekat dia. Wuwuwuw rasa nak nangis teringatkan keenakannya (-_-")


Sebelum dipotong

Gebunyaaaa, sedapnyaaaa, wuawuaa nak nak nak!

#breakfast #pavlova ;))
Sape nak order pergi la be blog beliau. Nak buat sendiri pon bole sebab Jue@KakKiwi ade letak resepi lagi kat blog dia. Sangattttt pemurah nak kongsi resepi tau uolsss. MK siap sound "dah ada resepi tu bleh la cuba masak lagi. Aritu failed, bleh cuba lagi". Adeii nak bagi alasan MALAS bole? =))


Last but not least, kindly visit our blogshop HERE!

6 comments:

  1. sedap kan ciare ..kak ina dh buat dua kali...still nak buat tp tak ada stock buah :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. kite xpandai buat sendiri la akak :( ala stock buah fresh byk jer kat giant. hehe

      Delete
  2. Sedappp. Husband kita pun suka tapi biasalah, MALAS jugak :p

    ReplyDelete
    Replies
    1. skg ni kalo malas, semua beli jer yang kehkeh ;))

      Delete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha