Sunday, January 1, 2012

The summary of 2011 :) Alhamdulillahhh.....

Pejam celik sudah setahun berlalu.... Tahun lepas, pada waktu ini, aku masih dalam pantang ;;) Sempena meninggalkan 2011, aku nak imbas beberapa perkara penting yang berlaku sepanjang 2011. The bittersweet of 2011 ;;)

Januari

Aku masih cuti berpantang, namun, pada pertengahan Januari aku sudah mula bekerja. Cari makan maaa ;)) Dan awal Januari tu majlis akikah utk Khair Rayyan diadakan. Syukur alhamdulillah...

Aku rasa kulit muka aku waktu pregnant dan lepas bersalen adalah gojes. Now dah buruk balek :(

Februari

Tak ada apa sangat yang berlaku pada bulan ni. Cuma kami ada mengetest Rayyan's first outing to kenduri. Dan berjaya!!! yeayyy!!! Hihi

Di majlis doa selamat rumah rakan sepejabat hikhik

March

Tanggal 6 March, saya dan 2 kawan baik telah melancarkan onlineshop kami. Alhamdulillah masih utuh sampai sekarang. Terima kasih tak terhingga buat customer. Awalnya nama blog ni AlaAnngun tapi sekarang sudaah tukar maaa, ada sapa2 perasan takkk? ;;)


Dan pada bulan 3 jugak budak ni sudah pandai meniarap sendiri dan terbalik telentang balik. Hehe.


April

Bulan bertuah di mana sempena hari lahir MK dan jugak sempena tanda penghargaan bersalenkan anak dia, aku dapat sebijik iPhone. Orang lain punya besday orang lain dapat adiah ;))

Maka dapat la mama tangkap gamba yayen cantek2 ;))

May

Adalah bulan terpahit sepanjang 2011. Di mana anak kecik aku diwardedkan selama 5 hari di Hospital Putrajaya. Kes kontroversi ni. Aku ada cerita semua dalam blog. Sila lah rujuk entry bulan 5 yer ;;)

Cian anak mama :(

hancur hati mama tgk anak berselirat dengan wayar2 tiub :(

June

Budak kecik dah tumbuh gigi yeayyyyy. Muah muah...


Dan ada buat aktiviti outdoor sikit. 1st time for yayen pegi waterfall. Suke tengok budak kecik tu seronot ;;)


July

Pegi jalan jauh sikit. Kedah-Perlis-Penang ;;)



Oh, dan budak kecik sudah stabil berdiri dengan sendirinya ;;)

August

Adalah bulan kelahiran aku. Huhu. Tapi sebab puasa so tiada sambutan besar2an cewah ;))

Iftar yang paling best adalah di Istana Budaya ;;)

Dan pertama kali beraya BERTIGA. CAYANGGGG PAPA n YAYEN :x

September

Family perak ade buat sambutan raya ke-2 since masa raya ramai yang beraya rumah mertua (aku lettuuuwww hihi) So weols adala jalan2 sikit kat Lumut.


October

Bulan aku paling banyak EL kot. Sebab anak sakit. Bukan HFMD, bukan cikenpox. Tapi terkena unknown virus. Ngeri kotttt rupanyaa. Tapi alhamdulillah Khair Rayyan sembuh dengan kadar segera.


November

Adalah bulan terbahagia. Sudah setahun aku melahirkan budak kecik ini ke dunia.  Syukur budak kecik ni sentiasa sihat. Tak banyak ragam. Kami bersyukur Ya Allah..... Terima kasih Allah di atas rezeki yang satu ini...


Errrr tapi on the last day of November my mother in law passed away. So I could not say November is the best month in 2011. Sebab kami telah kehilangan MA :-s Al-Fatihah buat arwah ibu mertua saya...

December

Ada jalan2 sikit ke Genting bersama adik beradik aku. Tapi masa aku menaip ni sebenarnya weols baru balek dari jalanjalanmelaka hihi. Gambar next time lah yek. Hehe...



So what can I say? GOOD BYE 2011, WELCOME 2012. Semoga tahun 2012 adalah lebih baik dari tahun sebelum2 ini.

Last but not least, kindly visit our blogshop HERE!

No comments:

Post a Comment

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha