Tuesday, February 28, 2012

Currently in Japan

Grrrrrrrrrrrrrrrrr ~~~~ sejuk sehhhhh. Almaklum le kat sini snow tengah lebat turun uols.. Grrrr ~~~ tido berselimutkan 10 helai toto pon still sejuk lagi... grrrrrr.....


Haruslah sejuk kan, ni negative darjah celcius okayyy. Nak dibandingkan dengan temperature kat Malaysia yang dalam air-cond tu memang bagai langit dengan bumi huhu....

Wuahhh comelnyaaaaaa azib lutfan bermain salji ;;)

Eh cop, bukan aku yang kat Jepung, tapi kawan mat rayeng (rayyan dialek ganu) yang sedang berada di Jepun. 10 hari dorang pegi sana. Best siotttt. Aku pon pegi gak Jepun. Tak payah naik flight, duduk aje dalam opis ni, haaa sejuknya dah macam kat Jepun dah :(


Ok until then, bye!


p/s: Mari buat kerja dgn bersemangat. Hopefully tak demam sebab
sejuk gila kotttttttttttt. Haruskah aku berselimut dengan telekung?


Last but not least, kindly visit our blogshop HERE!

2 comments:

  1. ingat ciare kt jepung..hehe.. very unik lah ciare..berselimut dgn telekung.. klau guna sejadah lag warm..hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. uiiii mcm x mungkin jer dpt g japang. apepon kumpul duit g umrah dulu, insyaAllah

      Delete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha