Friday, February 3, 2012

Kuih muih tersedap

Assalamualaikummmmmmmmmmmm...

TGIF!! (read: Thank God it's Friday) hihi. Excited kan nak melalui hari ini dengan penuh ceria? Sebab akan bercuti selama 4 hari weekend ni. Ceh, jangan nak tipu la kau tak excited sebab cuti kannnn. Sebab I tau awek nama @saliza tu dia tak suka cuti. Dia suka kerja ;))


Ok this entry adalah untuk menyatakan yang aku suka betullll dekat 1 gerai akak tu. Pagi2 dia jual kuih super duper sedap uolssss!!! Nasi lemak pon ada. Tapi biasa2 je. Yang aku paling merembes air liur adalah kuih muih dia. Sampaikan aku sanggup datang keje awal untuk lalu gerai akak tu awal sebab kuih dia selling fast noks. Besenye kul8 dah abis dah kuih2 sedap tu. Tadi pon aku lalu kat gerai dia kul 7.50 kuih peberet tetap da abes. Tapi tetap je beli kuih lain sebab sedap jugak ;;)


Alkisahnya, pagi tadi memang aku dah terbayang2kan kuih sedap tu. Yang paling aku suka kuih lapis kacang merahhhhhh. Haaa kau penah makan? Serius sumpah sedap uols. Santan secukup rasa. Gula secukup rasa tak manis sangat. Then part kacang merah tu yang buat aku nak pengsan tu. Oh just to mention, aku peminat tegar KACANG MERAH. Paling cinta ice-blended red bean kat Paparich!! Sedapnyaaaaaa.

Sumber: Google. Sebab yang aku beli tu tak sempat tangkap gambo sebab begitu sedapppp hihi.


Jadi pagi tadi, oleh kerana terburu2 sangat nak kejar kuih lapis kacang merah, aku nyaris accident T_____T Wuwuwuwuwuwuwu. Tak sangka rupanya aku terlalu fanatik sangat sampai bawak laju gila. My bad. Mujur masa tu dah hanta yayen g school. Kalo tak boleh terhantuk kat dashboard jugak budak kecik tu sebab brek mengejut. Tapi bawak laju2 pon tetap tak dapat kuih lapis kacang merah . . . . . . .


Aku pon konfius ni sejenis fanatik yang kronik atau petanda2 awal untuk mengidam? HAAAAAAAAAAAAA. Suspens tak? ;))



Last but not least, kindly visit our blogshop HERE!

1 comment:

  1. ciare, jeng..jeng..jeng..
    entah2 rayyan nk dapat adik kot nie.

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha