Friday, March 16, 2012

Hantaran Tema Ungu

Assalamualaikum ;;)


Haaa bersambung dari cerita Majlis Doa Selamat haritu yer.  Jadi lepas penat berkenduri kendarat, tiba masanya untuk pergi ber-convoy untuk meminang gadis idaman sepupu saya di Taiping. Jadi sebelum pergi, kita posing2 dulu barang hantaran yer. Hehe.


Sorry gambar ditangkap secara tonggang terbalik huhu. Ate, gini la kaedahnya sebelah tangan tangkap gambo, sebelah tangan mendukung anak. Haaaa very supermama kannn ;)) 1 jer komen aku bila tengok hantaran2 ni. SUPERB. You see, Abg Man (sepupu aku) is a perfectionist type punya orang. Overall, memang dia yang tentukan nak rupa macam mana, setting macam mana, then Makcu yang akan execute untuk menjadikannya hantaran. The best part is, tempat letak cincin dia buat sendiri hokayyyyy. Ko mampu nak buat sendiri tempat letak cincin? Aku tak mampu. Aku mampu tengok aje ;)) Itu pon masa dia buat tu pon aku dah tak mampu nak tengok so aku masuk tido terus boleh? Kuikui. Esok paginya tengok2 dah siap. Tadaaaa!!! Memang mabeles ah Abg Man ;;)


Oh tapi gamba tempat letak cincin tu tak ada dalam gamba di atas sebab masa ni tak siap lagi Hehe. Nanti aku try korek kot kot ada tersnap gambonya yea. Ok tu je kot. Cite kisah meminang ke Tepeng tu lain entry lah ek. Daaaa ~~~~


1 comment:

  1. selalu lelaki tak amek tahu pun pasal hantaran ni kan.serah je kat mak or tempah..huhu

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha