Monday, May 21, 2012

Splendid weekend uolsss

Assalamualaikum ;;)


Very tired weekend. Pfttttt. Apepon best sebab weekend dapat pegi jalan2. Not only the 3 of us. Tapi telah dijoin oleh ahli2 yang lain. Siapa? Nanti2 la cite ok. Apepon aku sangat suke gamba di bawah. Feeling muka putih gojes gitu. Padahaaaalllllllll, gojes ke kau??? *tangan di dada mata ke atas*


Spoil pulak papa duk pejam mate. Tp yelah masa ni panas terik betul. Terpaksa bergamba di bawah bridge kalo nak redup haha

Budak yang paling happy bila dapat berlari di kawasan yang lapang. Eventho berada di tengah panas terik T___T mcm mana laaa kamu tak itam anak oi, suke main panas!

P/s: Pssttt pstttt, next time balik perak MK
janji nak pegi Cameron yahoooo. Nak beli
stok teh stlobeli manyak2 woooo hiks ;))

3 comments:

  1. colmar..mana lagi pics yayen posing??

    ReplyDelete
  2. gojes la tu ciare..cantik arrr gambar.background pun cantik

    ReplyDelete
  3. bila la yayen nak dapat adik, hehe tiba2 lari topik?

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha