Tuesday, June 19, 2012

a little touch by ciare :)

Assalamualaikum ;;)


Aku ni kalo ikotkan tak kreatif, pemalas pulak tu bab deco2 ni. So aku sangat pelik dari mana datang semua kerajinan sehingga volunteer nak mendeco2 majlis kesyukuran doa selamat sempena Haziq is 2. Hehe. Ok malas nak berceloteh. Takdak mood. Layan gambaq sudah la noo.


Food Label Tent

Memotong muffin toppers. Gigih tak gigih. Sambil tengok Bella

Birthday banner

Laksa yang tak sempat ku rasa. Kempunannn

Ni mama yayen masak. Kepakaran aku ni. Cewah pakar lah sangat. Puiii

Puding oleh saya jugak. Sedap okey. Sape lagi nak puji kalo bukan aku?

Main course: ayam masak merah + daging dendeng + ayang goreng berempah + jelatah atau nama mengadanya orang KL panggil acar timun (ni je aku buat haha) dengan dalca. SEDAPP terangkatt. Makan pulak dengan nasi hujan panas. Siapa nak order boleh call fizy 0192227687. Harga terbaek sedap pulak hihi

muffin yg moist dan kaya coklat. tp tak tau kawan aku order dengan sapa. sumpah sedap. sebijik 80 sen jek. haaaa

Dan sampai sekarang aku tak percaya aku buat ni. Paling renyah ok. Tapi macam gian pulak. Nak buat tapi nak pakai utk majlis ape kan? Macam orang gila plak kang

Chow!!

12 comments:

  1. akak ada beli papan potg kain hijau tue? pehhh terbaikk! =D eh, lain tajuk lain lak komen. asna mls sikit nk buat benda kecik2 comel tue rasa serabut hehe. btw mmg cantik and simple =))

    ReplyDelete
    Replies
    1. papan potong tu beli masa besday yayen tahun lepas niat nak deco2 tp kelauttt. tak sempat ;p

      Delete
  2. Replies
    1. tu la suke jugak. bleh reuse utk beday yayen hahaha

      Delete
  3. kita pun pemalas nak buat..selalu adik/kakak yang tolong buat kan..tapi nicely done ciare! boleh amek tempahan ni..

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha baru pestaim buat x berani la amek order.. kena asah lg ni... eceh ade niat gak tu ;p

      Delete
  4. Replies
    1. insyaAllah mana tahu satu hari ni...hehehe

      Delete
  5. ciare, kreatipnya kamu!! kagum kagum!

    ReplyDelete
    Replies
    1. mana ada kretip along. ni ihsan google semua ni. hahaha...malas dgn rajen jek yg membezakannya ;p

      Delete
  6. jika begitu sila ambil upah buat signage2 konon2nye uols..harus laku sebab tak ramai org sanggup buat.

    ReplyDelete
  7. sedapnya..kita pun mcm nak buat birthday aqil this year..meh tlg kita..hehe..

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha