Monday, June 11, 2012

Movie review: Snow White and The Huntsman

Assalamualaikum ;;)


Okay kita mulakan dengan entry ringan2 dan menghiburkan agar anda semua tak tertekan ;)) Jom tengok movie review Snow White and The Huntsman.



Cite ni aku tengok masa anniversary aritu. About 2 weeks ago. Pegi dengan MK la siapa lagi. Bertempat di Signature Garden dekat hall primiere class (camni ke eja? Huhu). Dan sungguh kejam kami tinggalkan yayen kat rumah ex-BS then lepas abis wayang dedua menggulupur nak balik sebab rindukan anak walaupon masing2 perut lapar tetap nak balik jumpa anak gak :x


Dan tujuan utama aku decide nak tengok wayang ni sebab minah kat atas ni lah. Hehe. Nak tengok macam mana dia berlakon selain dari watak Bella dalam The Twillight. Itu pon kadang2 aku macam tertunggu2 scene gigi taring vampire dia keluar aci tak? ;))


Review cite taktau nak cite camne. Standard la cite Snow White macam tak bese kan. Cumanya, ia bukan cerita snow white yang kita biasa2 dengar/tengok tu. Kiranya from other aspect atau untold stories gitu nyahh. Tapi perjalanan cerita tetap sama. Parents mati, mak tiri is a witch, mak tiri nak bunuh dia, dia lari, then mak tiri bagi apple beracun... Haa gitu jela kekdahnya ;)) Biasa2 jer... Cuma aku suka sebab ni version snow white yang agak ganas dan suasana cerita dia pon memang ganas. Bukan yang ala2 sweet2 princess2 yang pakai gaun2 gittewww.


Apepon, aku enjoy tengok cite ni. Anniversary celebration yang ni aku belanja. Esoknya sambut anni lagi skali but kali ni berTIGA dan lebih seronok. MK plak banjer makan sedap2 hehe...


Sekian saje review yang tak berapa review dari aku.


p.s: anyway review utk battleship lupa nak tulis ek.
next time lah. then cite terbaru aku tgk adelah
men in black 3 ;;)


1 comment:

  1. Tulah nak tengok yang ni tak sempat lagi nak pegi tgk :D best ek? Tak minat bella tapi jalan cerita dia ni mcm menarik, lagipun cite snow white, mestilah best. hehehee

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha