Wednesday, June 6, 2012

Terasa pelik sangat tanpa dia

Assalamualaikum ;;)


Ya benar, sangat pelik. Pelik sampai aku termimpi2 jumpa dia okehh. Wuahhh rindunyaaa padahal baru nak masuk hari ketiga tanpa dia. Ahhhh.... Nak ucap pepatah, yang lepas usah dikenang lagi. Tapi nak meng-executekan pepatah ni pada diri sendiri sangat susah. Aku rindukan dia, aku boleh je hidup tanpa dia dan move on tetapi aku terkenang2...


Wallawehhhhh ayat tak bleh blah kan. Well, gini la kaedahnya. Serius sugul macam orang lepas putus cinta... Padahal yang sebenarnya DIA itu merujuk kepada sesuatu objek yang tidak bernyawa.... Tapi sangat bermakna. MK belikan sempena hadiah bersalen. Walaupon dapat hadiah lewat 5 bulan lepas melahirkan tapi aku suka sangat. Dan gumbira dengan hadiah tersebut....


Iaitu merupakan sebijik apple yang tak boleh dimakan, iPhone4 T________________T


Dlm entry hari apatah aku ada cakap iPhone aku rosak kan, memang motherboard nya yang rosak. Which is costly. Sangat mahal baik beli phone baru je haha. Jadi diri ini telah tukar iPhone tu dengan sebijik phone lain. Phone apa, biar lah rahsia. Nanti la i dah ilang sedih baru nak kabo k....


Alamak, dah kul 1 lebih, patot la lapar. Tetiba teringat bubur chacha di sweetchat The Mines. Sedap giler kottt ;;)


Yummehhh
 

Dan ini pula gambar terbaru putera saya. Nama samaran dia Putera Lilin kerana bila terkena saja pancaran matahari, dia akan berbuat demikian. Hehehe. Makteh kata, yayen kenan vampire dalam Twillight Saga. Sebab mama dia peminat panatik =))

2 comments:

  1. Sayangnye xleh pakai..nk pakai leh lah kan tp fulusnya..hehe..dapnye bubur cha2 tu..

    ReplyDelete
  2. sure phone baru lg canggih dan lagi mahal la tuhh

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha