Thursday, November 29, 2012

Haris is 1

Assalamualaikum ;;)


Ya ampunnnnn..... Sorry Haris, aunty amik masa lamaaa sangat nak update pasal cerita besday kamu. So ini dia... ;;) Hehe... Anyway kisah ni berlaku last month. Tarikh sebenar aku kurang pasti. I'm bad in remembering date. Mujurkah date2 tertentu dalam hidup boleh ingat jugak. Dengan bantuan gadget2 yg ada reminder haha...


So, pada hari kejadian, aku car pool besan i, si mama liesa. Hehe... Thanks noks tumpangkan iols. Kalo tak, memang tak sampai aku ke rumah dd huhu..


Bagus Imani nak salam dengan Abang Yayen hehe

Tapi Abang Yayen boolayan. Tsk.. Anak aku dah dapat main gini lah. Dia main sorang2 pon dah bahagia huhu

Lalu merampas telefon dari tangan Imani. Whoops!!! Sorry Imani sayang... Huhu. Dia rampas sebab telefon tu mcm telefon dia kat rumah. Feeling dia punya lah tu. Perahsannnn anak haku

Haris. Insan yang diraikan. Bersama mama dan abi ;;)

From left: Liesa, Imani, Aku, Ezzan, Yayen, Dd dan Haris. Sususan adalah berterabur ikot dan hehe.. Bese la dah ada anak kecik gini lah. Nak pose proper pon payah nau...

Thanks dd dan keri sebab jemput weols. Makanan sedap2 dan aku asik mengulang tambah jer. Mujur bole buat alasan MAK BUYUNG KERAP LAPAR :D Hehe.. Sekian saja, daaaa :)

6 comments:

  1. wow.. happy belated birthday to haris..

    ko peknen lagi ke ciare? murah rezeki.. dah x terkejar la aku ngan membe2 batch aku neh.. anak berderet aku kawen pon blom. :p~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haah peknen..7 bulan dah.. Alah xyah kejar2 lah. Sampai masa ko nti kawen dan beranak juge :) Aku doa2kan... Moga cepat naik pelamin k. Aminnn

      Delete
  2. bile tgk tajuk, ingatkan haris mana la td, agagagaga

    ;p

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ada 1 jer Haris dalam hidup aku. Hehe. Satu lagi Harith Hana ;)

      Delete
  3. eh, haris dah setahun ye...lama tak bw blog dd

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haah cpt je setahun. Rasa baru lg visit dd bersalen last yr. Huhu.. G la blog dia.. Still gigih mama haris berblog hehe

      Delete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha