Tuesday, December 18, 2012

33 weeks

Assalamualaikum ;;)


Auwww.. Lama tak update pasal this second pregnancy kan. Pejam celik pejam celik dah 8 bulan uols. Rasa ngeri pulak sebab adik ipar aku bersalen masa kandungan mencecah 35 weeks. Baby pon keluar saiz comellll aje 2.4kg. Seram kot nak pegang sebab halus sangat.


This baby darling inside my belly ni bersaiz kecil orangnya. Doctor kata maybe faktor genetik papanya. Kalo ikot genetik aku harus bambam macam Abang Yayen ;)) Saiz dia waktu dilahirkan nanti mungkin akan cecah 2.8kg - 3kg. Apepon itu hanya tekaan doctor. Wallahualam. Tapi memang berharap baby jangan besar2 sangat okey. Hihi


Tapi kan uols, berat aku sekarang sangat mengerikan. Yes i know its just numbers but.... tapi.... NGERI okay. Memang lahhhh berat aku yang paling berat dalam sejarah. Hopefully masa pantang nanti biarlah berat turun secara berjemaah. Turun laju2 sikit berat tu. Tak sanggup rasanya nak jadi besar gedebab macam ni. I nak jadi mama gojes slim :D


Baby, you will have adik baby SOON. Mama harap abang dah ready yer.

My sis and her two angels ;;)
This pregnancy memang aku berniat untuk tak selalu sangat tulis dalam blog. MK pon tak bagi cerita pasal baby sangat. Biar lah kami jer yang simpan memori2 tu. Update sikit2 boleh laah. Hihi. Apepon bila this little baby darling keluar nanti, baru mama update secara meriah okay. InsyaAllah :x


No comments:

Post a Comment

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha