Wednesday, December 26, 2012

Mengidam korean food ;)

Assalamualaikum ;;)


Hye hye uolsss. Hihi. Now we're at the end of 2012. Macam tak percaya kan. Cepatttt jer masa berlalu. Dan aku tak sangka aku adalah seorang mak buyung yang giat membesar pada akhir 2012 ni. Dalam bayangan aku awal tahun dulu, akhir tahun ni adalah misi nak menguruskan badan. Nampaknya tak berjaya sama sekali ;)) Dan percutian yang aku plan awal Januari 2013 pon terpaksa dibatalkan. Takpelah, tak ada rezeki. Lain kali cuba lagi. Hew hew. Sedapkan hati..


Anyway bulan November haritu adalah bulan mengidam masakan korea. 3x pegi makan korean food. Kira banyak kali lah tu kan. Dan gambar di bawah ini adalah spicy ramen yang aku makan di food court level 3 The Gardens. Rasa dia not bad. Rupa macam maggi jer kan? But no. Sedap sangat. Kuah dia harus lah ada ciri2 korean food. Mee dia kenyal sikit dr instant noodle biasa. Beef dia super lembut. Yang penting HALAL ;;)


Tapi now dah tak berapa teringin sangat korean food ni. Currently aku dgn MK tengah menggila ngidam ayam penyet. Sabau jelah. HAHA

Dan diakhiri oleh gamba seorang budak yang tantrum. Hehe. Ko tengok lah jari2 dia tu ada kesan hitam. Then baju pon comot2 hitam. Gara2 main gel eyeliner mama. Bertabah jerlah mama nengoknya. Walhal tak marah beria pon. Aku just jeling2 jer. Itu pon dah nangis guling2. Kalo sergah tak tau la camne sedihnya ;)) Kelako lah anak mama ni.. Ngeeee :D

5 comments:

  1. waahhhh, aku bab makan memang cepat tergoda
    lagi2 makanan sedap2 ni
    tak pernah lg cuba makanan korea
    seoul garden best eh? ramai yg buat entry pasal seoul garden ni.

    arrr.. selera makin menjadi2 skrg ni

    ReplyDelete
  2. nnt gi sana nk try la selalu order bim bim bap aje... hehhe

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha