Thursday, April 11, 2013

Happy birthday MK. Tè amor mucho!

Assalamualaikummmm ;;)


Eh dah 11 April uols. Birthday MK was on 4th April aritu. Yeayyy. Alhamdulillah... Suami saya sihat sejahtera penyayang dan murah rezekinya. Itu lah yang saya doa hari2 ;;) Asalnya nak bake cake. Nak buat redvelvet. Dah study recipe bagai. Then nak pegi la kedai brg2 buat kek skali MK cakap tak payah la kek2 bagai. Betul jugak, dia bukan makan kek2 ni uols. Tengok badan laaaa. Slimmmnm haha. Semua benda2 manis ni dia tak layan ok.


So weols decide g makan2 je. Pegi pija at je pon. Atau nama comercialnya pizza hut. Hehe. Dah bertaun kot tak pegi makan pizza hut. Biasa kalo teringin pizza just order domino sudehhh.



My birthday boy :x Hehe


Masa ni kat klinik. Kebetulan adik kena gigit semut so pegi la klinik amik ubat sapu. Ciann adikkk. Then off we go celebrate birthday MK.. Tapi takde snap2 gamba plak. Bukan senang nak posing mamat tu. Rayyan pon sama dah mula susah nak berposing. Nanti kita berposing berdua jelah ye, dik ;))


Erm ok lah. Until then, chowww :-h
posted from Bloggeroid

1 comment:

  1. Happy belated birthday papa Yayen and Hasya!!

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha