Tuesday, April 23, 2013

Tudung 3 Layer Chiffon Size L Batch #2

Harga promosi sehingga 30 April!!!!! ;;)

Alhamdulillah TLC #1st batch sold out less than a week. Tak sangka mendapat sambutan betul tudung saiz L ni. Sebab saya tahu memang susah nak dapatkan saiz L dalam pasaran sekarang. Ada tu ada, tapi rege cecah ratus. Huiih. Mahalllll. Since saya suka benda murah dan cantek, saya nak kongsikan dengan anda semua benda yang saya suka. Yang penting berkualiti!! Kalau tak bagus saya pon tak berani nak jual tau..

Anyway sila la cuci mata untuk batch #2 ni ya. Stok akan sampai selewatnya Jumaat ini. Harini stok dah sampai tapi supplier salah hantar saiz. Stresssaaa... Huhu.. Hopefully kali ni dia hantar saiz yg betul. Aminnn

Nak order bole terus sms/whatsapp saya di 016 233 5384 ok. Happy shopping ^___~







Saya jual special sebab.... Keronsang dijahit pada tudung..awning sangat best..dipos dalam tupperware dan paling penting MURAHHHH. Harga pasaran dari RM75-95 tapi saya jual RM65 SAHAJA!! Dan harga istimewa sehingga 30 April adalah RM59!!! OMG murah bangatttt. Rugiiii kalau tak beli ;;)

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha