Thursday, May 30, 2013

Keajaiban susu :)

Assalamualaikum ;;)

Syukur Alhamdulillah....

Speechless.... *__*

Agak tak sangka sebenarnya saya boleh pergi sejauh ini dalam menjual susu produk keluaran New Image ini. Dulu mula2 memang join sebab nak dapatkan harga ahli saje. Then ada jatuh bangun terduduk dan akhirnya, here I am... A supervisor. Alhamdulillah. Dapat naik pangkat setelah sebulan setengah bergiat secara aktif. Walaupon sebenarnya dah register bulan januari tak silap. Tapi masa tu jadi ahli tido jer ;))

Jadi, siapa tak percaya... Saya tak salahkan anda.. Sebabnya, anda belum percaya. Apa kata anda cuba, kemudian anda akan percaya. New Image bukan hanya ada susu untuk kurus (SD2) tapi ada susu magic iaitu LIFELINE dan juga produk2 health supplement yang lain. Siapa nak energy lebih boleh ambil K29, siapa nak fikiran cerdas ambil RDA, siapa nak tidur berkualiti ambil SLEEPTIME, dan pelbagai lagi. Anda belum kenal, maka belum cinta. Apa kata buka kan hati untuk menyelami business ini. Apa susah? Modal RM60 SAHAJA. MLM? Yes. But trust me, it's different. Dulu saya juga membenci MLM sebab pernah tertipu namun, sebab PRODUK New Image ni bagus, hati terbuka. Dan saya sudah menjana pendapatan tambahan.

Walaupon pendapatan bulan pertama tak cecah RM100 tapi MK (suami aye laa) pon kagum. Lalu menginvest lebih banyak dan join sama business ini. YA, MK juga sangat bencikan MLM. Sebab tu awalnya saya join tak brief banyak pada dia. Just mention jual susu saje. Lama2 baru cerita dan pulak saya lose weight, maka dia percaya. Dan terbuka hati. Begitu. Mudah.



Saya tahu ramai di luar sana, yang belum tahu sepenuhnya mengenai produk HOT kami iaitu Alphalipid SD2 dan Alphalipid LIFELINE ini. Satu susu nak kurus satu lagi susu kesihatan. Nak tahu lebih lanjut boleh sms/whatsapp saya di talian 016 233 5384.

Nak jadi business partner? Boleh. Roger2 sahaja dan saya akan guide anda untuk jana pendapatan tambahan. SMS/whatsapp 016 233 5384.

JUAL SUSU dan TEBALKAN POKET, JOM ;)

No comments:

Post a Comment

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha