Tuesday, May 28, 2013

Testimonial SD2 ke 3 mrs ciare baha ;)

Assalamualaikum ;;)


Nak dijadikan cerita, minggu lepas aku tak muat tau printed blouse yang aku jual ni. HEHE. Malu gile babe, iols ingat muat. Anyway pagi tadi try cuba dan tetiba muat boleh? ;)) Material adalah linen jadi ianya tidak memeri/stretchable seperti lycra. Baju ni muat dari saiz S ke small L... Bahagian bahu, lengan, dada muat dengan perfect, siap longgar2 lagi. Tapi tang montot mak muat2 je. Last week tak celuih nak masuk ok :D HAHA. So minggu ni dah muat2. BESTKANNN. Mihmih.. Jadi siapa yang rasa dia saiz L kecik dan kebawah boleh lah cuba baju ni. Memang best. Kain sejuk. Tak payah iron, itu paling best. Selamat bershopping di Ciare Closet ^__^

Oleh itu terbukti Alphalipid SD2 memey berkesan. Siapa nak tau lebih lanjut tentang produk ni boleh sms/whatsapp saya ye 016 233 5384. Jgn risah olang pelak talak sombong looo (orang perak tak sombong) hehehe. SD2 adalah ready stock. Ada banyak kat rumah ni, siapa nak hello2 jer cepat2. InsyaAllah harga boleh runding, saya suka tolong orang.. Saya pon gemok bangat dulu... Jadi paham perasaan orang yg berusaha nak kempis2kan sikit badan tu... Jom order sekarang, bukan besok bukan lusa, but NOWWW ~~~ 016 233 5384

No comments:

Post a Comment

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha