Wednesday, June 19, 2013

Jom balik mengundi :D

Assalamualaikum ;;)

Alkesahnya cerita ceriti balik mengundi haritu... Awal Jun kan election aritu. Lupa dah iols tarikhnya almaklum la mak encek tak mengundi. FINE saya rakyat tak bertanggungjawab ;)) Apepon, BN MENANG BESAR KAT KAMPUNG AKU. SO BALIK ATAU TIDAK BALIK, UNDI PRO OR CON GOVERNMENT undi aku tetaplahhhh tidak berharga. Sebab aku undi ke tidak, BN tetap menang. Jadi aku tak bersalah la kan hihi.

Makanya iols hanya teman cinta sejati balik mengundi. Sempena ada misi rahsia sikit. Eh nama pon rahsia mana boleh story ~~ lalalalala hihi.

Thanks to 360. Kini kulit saya flawless nak mampos kahkah

Macam bulan jatuh ke riba. Memang sakan bulan hijau kat sini. So memang BULAN MENANG pon kat sini. Hihi...
So ini memang kali pertama berpengalaman balik mengundi di Terengganu. Memang meriahuols. Dah macam pesta raya rasanya 1 hari tersebut. OK lah since tak mengundi tak dapat nak show off jari telunjuk kat sini. OK sekian saja bye hihi.


1 comment:

  1. haha..aku pun tak balik kedah mengundi..ikut cik suami balik jerteh jugak..meletopss ko skg yer cik are..hehe

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha