Tuesday, June 18, 2013

My sweethearts :')

Assalamualaikum ;;)


Tak sangka uols, dah 4 tahun kawen. Ada 2 anak dah. Rasa macam baru 4 hari kawen. Kan papa kan? Eegegegege :P Sempena anniversary haritu weols pergi bercuti kat Impiana Resort Cherating. Sehari semalam je tp best sangat kat sana. Tenang dan sooo relaxing. Tapi tu entry lain lah ek. Ikut turn.. Entry tertunggak ada banyak lg kehkeh.


Rayyan dan keropok kepingnya. Dia ni mamat terengganu sungguh lah. Hantu keropok. Sehari semalam makan keropok tak makan nasi pon takpa. Perghhh jimat beras mama ;)) Ni posing kat kedai Tat Nasi Ayam PUJ2 je pon. Bukan kat Terengganu. Tapi ada pakcik tu jual keropok dari meja ke meja. Rayyan plak nampak keropok terus histeria suruh beli. Haha


Adik yang cool. So far alhamdulillah bawah Hasya keluar memang mudah. Sooo behave la this girl. Merengek sikit2 upah susu jalan dah. Tapi sekarang dia dah sibuk meniarap angkat2 bontot. Belum try makan kat luar pagi, so tengok la apa hasilnya nanti. Ahaha


Me and my boyfie :x Cayang angat abang dengan adik. Cayang papa angat2 ugeee. Mihmih


No comments:

Post a Comment

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha