Monday, September 30, 2013

Tengok 12 episode Dexter season 8 sampai demam

Assalamualaikum ;;)

OK tak tajuk entry mak? ;)) Tak tahu lah kenapa aku kalo dah start fanatik dengan sesuatu tu memang poyo sikit sampai nak letak kat blog hihi. Pastu beriya google2 info. Koserrr mak tapi buattt jugak.

Tak tau lah since bila aku ni start suka cerita bunuh2 ni sampai setia tengok channel Fox Crime. CSI NCIS Criminal Minds Dexter bla bla bla. Kalo bosan aku tengok Korean Masterchef or Dancing korea tu jugak. Taste memang tak sama langsung la dengan MK kesimpulannya. Hiks.


Dan since last year aku terjebak dengan Dexter 7 masa tu. Gigih tunggu tiap episode. Pastu siap download season lama2. Pergh best ok tengok cerita pembunuh bersiri ni. So last few weeks, since Dexter 8 dah mula ditayang, aku cari2 rupanya version HD da ada kat torrent. Apa lagi, laju2 la download 12 episode season 8.

Start tengok jumaat malam sabtu (4 epi), sabtu (5 epi), ahad (3 epi). Hasilnya --> DEMAM. To many violence and pool of blood. Sampai terngiang2 suara dexter dalam kepala aku. Jangan sampai aku pon bunuh orang sudah. Kuikui. Sabtu malam Ahad sekali demam. Ahad malam Isnin (malam td) demam lagi. Phew. Seriously.

OK dengan harapan lepas tulis blog ni pasni tak teringat dexter dah. Jom study recipe Snowy Cheese Cake joms ~~~

Kill Kill Kill

Haha saiko giler! :D


4 comments:

  1. nak tgk jgk...hihi..nak copyyyyyyy..kehkeh

    ReplyDelete
    Replies
    1. boleeee jeeeee. bawak pendrive yg muat 5GB hiks ;)

      Delete
  2. aku ngan ekwan masih gigih tggu kat 610 tu..hahaha...
    taste kita sama ahhh.. mmg layan fox crime je lah kejenya. tp aku lg suka law & order compare to CSI. Law & order nampak educated skit citer dia... CSI tu menipu je banyak (:

    eh.. Do No Harm dah download??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dexter malam ni Dayu!! :D Do no harm x sempat ar khatam. Mcm best kan. Apsal doc tu kene rasuk ke camne? Season bape dah skrg?

      Delete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha