Monday, December 16, 2013

#nurhasyahadirah's milestone

Assalamualaikum ;;)

10 months already laaa gegirl mama ni. Last saturday she's 10 months sudahhh. Cepatnyaaa masa berlalu. Bila anak diluar perut rasa cepat je besar. Tapi masa dalam perut tunggu 40 minggu ni MasyaAllah lamanyaaaa. Dah lama 5 bulan alahan teruk. Cobaan betul nak dapatkan gegirl homey homey ni ;)

10 sweet months stories
Crawling tak yah cite la betapa hebaknya
Turun naik kerusi tilam katil meja ape2 jelah. Katil hotel yang tinggi pon selamba dia turun tak ada perasaan takot langsong
Makan adalah hobi. Pantang orang mengunyah dia dah start la droooools ayaq lioq
Belom bercakap. Tapi pandai bersembang dah
Suka ketawa bila dihiburkan
Cepat marah/nangis bila lambat dihiburkan HU HU
Suka mandi
Suka rampas mainan abang
Suka tarik rambut abang
Suka gigit abang

HAHA KESIAN ABANG ;))



Ni lah budak 10 bulan tu. Sedang makan kon ice cream. Aiskrim nya abang dah habiskan. Adik makan kon aiskrim pon jadiiiii lahhh HI HI HI


Chow!!

1 comment:

  1. geram tengok mek cha ni..
    tgk milestone hasya..baru perasan anakku br nk masuk 9bln.apesal ntah duk rasa dia dah 10 bln..mcamna la mak boleh lupa umur anak..

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha