Wednesday, February 5, 2014

Hasya warded: Day 2

Assalamualaikum...

Sorry jika entry Day 1 bahasa aku agak kasar. Sorry sorry but I won't edit/delete it. Sebab entry tu betul2 menggambarkan perasaan aku semasa Day 1. No, aku bukan kutuk An Nur secara keseluruhan, NO. But just mad at that one MO yang bertugas masa tu. Yang lain2, Alhamdulillah. Servis doktor dan nurse2 semua mantap. Alhamdulillah. Aku rasa MO tu maybe perlu ikut peraturan, BUT at least show some respect la pada parents yg anak dia sakit. Motip senyum sinis dan gelak2 seolah2 aku ni mak yang sangat poyo anak sikit pon nak risau!! Blerghhh geram. Memang geram.

OK terus ke hari ke2. Hari paling ngeri sebab Doktor inform keputusan darah Hasya. Memang teruk uols. Nangis mak :'( Dan doktor buat keputusan untuk warded selama 5 hari untuk completekan antibiotik. Gituuu. Bila orang tanya Hasya sakit apa? Aku ni tak paham sangat bahasa sains ni tapi yang aku faham antibodi dia lemah dan tak mampu nak lawan infection hasil dari 5x demam dalam masa sebulan setengah. Gitu. Paham dok?

Selebihnya, tengok gambar je la kot eh. 

SESUDAH SUBUH....

RISE AND SHINE BABY..

PAPA BALIK RUMAH SEKALI SEHARI. HANTAR BAJU KOTOR AND BAWA BAJU BERSIH.. CUCI BAJU KOTOR.. MEMANG RIUH RENDAH SEKAMPUNG LA SI RAYYAN NI DUDUK WARD. HINGAQ ORANG UTARA KATA :D

CINTA HATI

BFF

HASYA BATUK2 TERUK JUGA MASA NI. KEJAP2 JE MUNTAH SUSU

EYEBAGS DAN EMAK TAK DAPAT DIPISAHKAN. SEPERTI PANTAI DAN OMBAK. CEWAH

Tu jelah aktiviti aku. Sibbaik wifi mantap. So koje i update insta jela noks masa dalam ward he he. Next entry gabung jelah Day 3 4 5 skali ek. Sebab start Day 3 Hasya getting better dan ceria. Mama pon less worry nya. Alhamdulillah....

1 comment:

  1. comel hasya. ciare, MO tu apa? sori soalan x bijak

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha