Monday, March 28, 2016

Joging pulak kah?


Sesungguhnya stamina aku belum cukup untuk berjoging secara hardcore. Sikit2 boleh lah. Maksimum 3km kot. Lebih dari tu mak angkat bendera puteh wuwuwu. Mak boleh bertahan zumba 2 jam nonstop but not joging 2jam. Jangan kata 2 jam. 30 min pun dah pancit. Macam hapeee je. Tapi hakikatnya, zumba 1 jam membakar lebih kurang 600 kalori dan joging sejam dalam 300 kalori sahaja. Haaa so better pilih zumba kan??

Kenapa?

Sebabnya zumba menggerakkan semua gerakan tubuh badan. Dan joging hanya fokus pada pinggang ke bawah sahaja. Gitchuuu. Lepas tu sebab aku BERAT SANGAT so kaki tak berapa power untuk menampung berat badan untuk berjoging. Sumpah sakit lutut Y____Y


Nahhh cukup lah sekali berjoging. Mak serender wuwuwu. Mak rela zumba 5 jam seminggu noks. Ok bai! HAHAHA



2 comments:

  1. hahahahahha...siann-anul

    ReplyDelete
  2. nampak gemuk sangat di situ-anul

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha