Wednesday, June 8, 2016

#ramadhan

Bulan Ramadhan, apa lagi kerjanya. Mesti rambang mata tengok gambar makanan kan? Memang terliur tengok gambo makanan berbuka kome di social media tu. Sedih je tengok makanan orang lain sedap sedap. HAHA. Tapi, tu lah. Bukan diri sendiri takde makanan kan, ade je lauk. Biasanya lauk pauk sayur mayur memang I masak. Yang belinya kuih2 tambahan je. Air pun taknak beli taun ni, buat air sihat2 je di rumah :)

Kalau lalu timeline fb iols menjelang berbuka tu, tak ada menu best-best. Yang ada ni je...

.

.


.



.




.


.


.



.



.


Bahan2 yang belum dimasak je ado. Hehe. Untuk mengelakkan dari sesiapa terliur. Hihi. Konon lah kan. Bese lah, blogger memang poyo sket AHAHA. Anyways, tahun ni misi membaking biskut nampaknya dah berjaya. Nanti lah cerita di entry lain k.

Selamat berpuasa!!!

1 comment:

  1. hehehe tau takpe bulan puasa ni tengaok apa benda pun boleh telan air liur jap hahaha

    ReplyDelete

Kindly leave your comment here :) TQ. Have a nice day

© ♥ c i a r e ' s l a n d ♥ ™ 2007 | Fully designed by Ciare Baha